Wij zijn blij te kunnen vertellen dat we het komende jaar als creatieve partner zullen optrekken met de gemeente Rijswijk. Samen in de strijd tegen armoede en schulden. Weinig inwoners zoeken hulp bij de gemeente, terwijl Rijswijk deze kwetsbare huishoudens al van alles te bieden heeft. Daar moet verandering in komen, dus pitchten wij een aanpak op basis van onze eigen contentstrategie.
'Wij waren erg te spreken over jullie aanpak. Wij werken samen met verschillende partners en het is heel handig dat jullie contentstrategie daarop is ingespeeld. Daarnaast geloven wij net als jullie in de kracht van storytelling'.
Na de lanceringscampagne van Jongerenpunt070, mogen we nu invulling geven aan de communicatie rondom Hét JongerenEvent. Een evenement waar Haagse jongeren tussen de 16 en 27 jaar zich kunnen laten inspireren over opleiding, werk, stage en de toekomst.
Hebben jullie de knusse beelden van onze nieuwste campagne voor De Haagse Fietslichtjesparade al op straat zien hangen? Dit fietsevenement is zo magisch, dat de cameraman beloofde om de volgende editie weer te komen. Zelfs als het dan regent en zelfs als hij dan niet hoeft te filmen! Op 16 november is het alweer zover.
Wij werken met behulp van Zwappy. Interactieve video is nog steeds een belangrijk onderdeel van ons product, maar inmiddels op een manier de nog beter bij deze tijd past. Een tijd waarin wij vinden dat een goede crossmediale campagne in één verhaal te vangen moet zijn. Pas als de boodschap past in de vorm van een story waar je zo doorheen swipet, want zo snel is de doelgroep, kunnen we er zeker van zijn dat het werkt! Meer weten over onze werkwijze?
Kinderboekenweek 2023 heeft als thema: Bij ons thuis! Wij gebruikten onze contentstrategie om potentiële lezers een echt kijkje thuis te geven. Benieuwd naar het echte huis van de karaktertjes van De Boebalas?
Wij hebben zo onze eigen manier om deze mooie verhalen op te vissen. En ik kan je alvast verklappen dat het geen hogere wiskunde is. We leven in steden en onze zintuigen staan altijd op scherp. Zodra we er een op het vizier hebben, spreken we die aan. Gewoon op straat. Zo deden we dat ook bij Huegette.
Ons hoogtepunt van vandaag was om te zien hoe een timide leerling van het Edith Stein College met Oost-Europese achtergrond, na telkens niet te willen reageren, toch los kwam.
Als creatieve partner van Den Haag Fietst! vonden wij dat het programma fiets ook zelf een echte fiets nodig had. Een fiets om aan te tonen hoe handig de fiets in onze stad is! Daarom lanceerden we de Den Haag Bakfiets! De elektrische bakfiets wordt in een samenwerking tussen Cargoroo en de gemeente beschikbaar gesteld.
Hoe zorgen we ervoor dat fietsdrempels voor Hagenaars zo laag mogelijk worden? Onder meer door te laten zien dat de afstanden naar je favoriete bestemmingen niet lang zijn. En dat je deze bestemmingen kunt bereiken over fietspaden die vanwege veiligheid, ligging en structuur een ster verdienen.
Om deze voordelen voor Hagenaars nog inzichtelijker te maken, ontwierpen wij van ZWRTWT een interactieve kaart. Ga toch fietsen en bekijk de routes!
Hoe maak je potentiële studenten enthousiast om straks in een nieuw gebouw (nu nog een zandberg) op het straks bruisende Amsterdamse Zeeburgereiland (nu nog een zandvlakte) te gaan studeren? Samen met Inholland Amsterdam zijn we vanaf volgend jaar bezig om de antwoorden op dit vraagstuk in te gaan kleuren. We kunnen nu al verklappen dat we daarbij gebruik gaan maken van interactieve videoverhalen.
Overgewicht, milieuvervuiling en files, wij vinden net als Roel Lenoir dat fietsen een kleine stap is naar de oplossing van veel grote problemen in onze wereld. ZWRTWT is blij dat we hier samen met de gemeente Den Haag meer aandacht voor mogen vragen. Met een contentstrategie die uitgaat van kleine campagnes in de vorm van (interactieve) fietsverhalen, willen we dit vervoersmiddel nog meer in de spotlights zetten. Ook hier gaan we daarin op een duurzame manier te werk.
Het is nooit eerder gebeurd, maar ZWAPPY gaat interactieve afleveringen maken voor omroep NTR. De afleveringen worden dagelijks gebruikt voor een nieuw kindertelevisie programma voor Zappelin. Het gaat om een nieuwe titel voor kinderen van 6 tot 8 jaar.
Een van de manieren waarop we onze storytelling belevingen aanbieden is in de vorm van interactieve video. Dit zijn innovatieve uitwerkingen van online video’s die de kijker een fijne video-ervaring laat beleving.
De mail die we ontvingen begon met de woorden: ‘Some excellent news for you. Your work was selected to be published in our new special edition book – CSS Design Awards GREATEST CL/CKS 2010 – 2016. Congrats!’
ZWART/WIT MEDIA bestaat 5 jaar! Een mooie gelegenheid om onszelf te trakteren. We deelden ons ingepakte cadeau eerder op Instagram en mogen jullie eindelijk vertellen wat er in zit. Deze Aston Martin verwijst naar ons nieuwe product.
Vandaag bestaat ZWART/WIT MEDIA alweer 5 jaar! Er is veel gebeurd. We hebben awards gewonnen, op verschillende blogs gestaan, zijn in verschillende boeken verschenen en projecten waar we aan mee mochten werken zijn verscheidene keren op tv gekomen.
Nieuwe muziek We zaten er niet op te wachten, maar zijn zelfs al actief bezig. Zo legden we eerder concepten neer bij artiesten als Alain Clark. Natuurlijk wordt interactieve video de toekomst! Naast Pharrell Williams, laat Coldplay met de video.