Hoe maak je potentiële studenten enthousiast om straks in een nieuw gebouw (nu nog een zandberg) op het straks bruisende Amsterdamse Zeeburgereiland (nu nog een zandvlakte) te gaan studeren? Samen met Inholland Amsterdam zijn we vanaf volgend jaar bezig om de antwoorden op dit vraagstuk in te gaan kleuren. We kunnen nu al verklappen dat we daarbij gebruik gaan maken van interactieve videoverhalen.
Overgewicht, milieuvervuiling en files, wij vinden net als Roel Lenoir dat fietsen een kleine stap is naar de oplossing van veel grote problemen in onze wereld. ZWRTWT is blij dat we hier samen met de gemeente Den Haag meer aandacht voor mogen vragen. Met een contentstrategie die uitgaat van kleine campagnes in de vorm van (interactieve) fietsverhalen, willen we dit vervoersmiddel nog meer in de spotlights zetten. Ook hier gaan we daarin op een duurzame manier te werk.
Het is nooit eerder gebeurd, maar ZWAPPY gaat interactieve afleveringen maken voor omroep NTR. De afleveringen worden dagelijks gebruikt voor een nieuw kindertelevisie programma voor Zappelin. Het gaat om een nieuwe titel voor kinderen van 6 tot 8 jaar.
lees verderEen van de manieren waarop we onze storytelling belevingen aanbieden is in de vorm van interactieve video. Dit zijn innovatieve uitwerkingen van online video’s die de kijker een fijne video-ervaring laat beleving.
lees verderDe mail die we ontvingen begon met de woorden: ‘Some excellent news for you. Your work was selected to be published in our new special edition book – CSS Design Awards GREATEST CL/CKS 2010 – 2016. Congrats!’
lees verderZWART/WIT MEDIA bestaat 5 jaar! Een mooie gelegenheid om onszelf te trakteren. We deelden ons ingepakte cadeau eerder op Instagram en mogen jullie eindelijk vertellen wat er in zit. Deze Aston Martin verwijst naar ons nieuwe product.
lees verderVandaag bestaat ZWART/WIT MEDIA alweer 5 jaar! Er is veel gebeurd. We hebben awards gewonnen, op verschillende blogs gestaan, zijn in verschillende boeken verschenen en projecten waar we aan mee mochten werken zijn verscheidene keren op tv gekomen.
lees verderNieuwe muziek We zaten er niet op te wachten, maar zijn zelfs al actief bezig. Zo legden we eerder concepten neer bij artiesten als Alain Clark. Natuurlijk wordt interactieve video de toekomst! Naast Pharrell Williams, laat Coldplay met de video.
lees verder