ZWAPPY voor Deliveroo

Een van de manieren waarop we onze storytelling belevingen aanbieden is in de vorm van interactieve video. Dit zijn innovatieve uitwerkingen van online video’s die de kijker een fijne video-ervaring laat beleving. Deze dienst bieden wij aan met behulp van onze dienst ZWAPPY en daar timmeren we in het eerste jaar sinds de lancering al lekker mee aan de weg. Voor onze inmiddels al niet meer zo nieuwe dienst ZWAPPY, zijn we op dit moment bezig met een tweede project.

Spot the Roo

Eind vorig jaar lanceerden we Spot the Roo. Een interactieve videogame waarmee Deliveroo hun nieuwe huisstijl het straatbeeld inlaadden. Waarom Deliveroo voor interactieve video kiest vertellen ze in het interview van Marketing Tribune

Wij zelf merken dat er vraag is naar nieuwe manieren om doelgroepen te bereiken, terwijl we allemaal weten dat video nog steeds als een van de populairste middelen wordt gezien voor de verschillende doelgroepen die er zijn. Het vertellen van verhalen op een innovatieve manier met behulp van video is dus helemaal zo gek nog niet.

Ben je benieuwd naar de resultaten en wil je op de hoogte blijven van onze nieuwe dienst ZWAPPY? Lees ons nieuwe blog