Onze partners benaderen ons met vragen, zoals: Hoe zorgen we ervoor dat meer mensen uit de aandachtswijken vaker de fiets pakken. Of hoe zorgen we ervoor dat jongeren die het moeilijk hebben, toch bij ons binnen stappen? Neem contact met ons op (LINK) en vertel ons jouw vraag. Wij gaan ermee aan de slag en presenteren vervolgens een passend concept. Na goedkeuring, beginnen we met de strategie. Daarvoor maken we gebruik van ZWAPPY, het alles in 1 platform voor de perfecte contentstrategie.
Een web story is een web-based versie van het populaire "Stories" format, waarin ingrediënten als (interactieve) video, audio, illustraties, foto's, animaties en tekst zorgen voor een crossmediale beleving. De voordelen van web stories zijn:
ZWRTWT is een klein creatief bureau voor grote mediabelevingen. Hoe we dat voor elkaar krijgen? Wij werken graag samen en schalen ons team naar grootte van ieder project.
Lange betrokkenheid - uit onderzoek blijkt dat interactiviteit zorgt voor een langere betrokkenheid. De kijker ontdekt steeds iets nieuws om te blijven hangen en wordt zelfs hier en daar persoonlijk aangesproken. 'Tell me and I forget, teach me and I learn, involve me and I know.'
Iedere slide binnen iedere story krijgt een aparte url. Dat betekent dat slides gezamelijk of los op verschillende pagina's en platforms kunnen worden gezet. Zo kunnen relevante samenwerkingen met organisaties of infuencers ervoor zorgen dat jouw verhaal beter bekeken wordt. Zo werkte Inholland al eens samen met gemeente Amsterdam.
Stories kunnen ge-embed worden op verschillende webpagina's en websites. Dat zorgt voor een groot bereik. Daarnaast kunnen ze op social media door grote groepen mensen en organisaties tegelijk, gemakkelijk gedeeld worden. Zo worden web story, met inzet van de juiste contentstrategie de banners voor duurzame verhalen. Vanuit een Web Story kunnen crossmediale campagnes gelanceerd worden, door losse ingrediënten uit de story op verschillende platforms te verspreiden.
Stories kunnen ge-embed worden op verschillende webpagina's en websites. Dat zorgt voor een groot bereik. Daarnaast kunnen ze op social media door grote groepen mensen en organisaties tegelijk, gemakkelijk gedeeld worden. Zo worden web story, met inzet van de juiste contentstrategie de banners voor duurzame verhalen. Vanuit een Web Story kunnen crossmediale campagnes gelanceerd worden, door losse ingrediënten uit de story op verschillende platforms te verspreiden.